Discman.reismee.nl

Dag 2: Take 2

Onze dag eindigde gister niet bepaald als gepland. In plaats van de 14 graden in Dallas zaten we in de -14 van Minneapolis. Onze wekkertje van 6 maanden oud ging vanochtend om 5u. Ook ongeveer de tijd dat onze echte wekkers afgingen. Iedereen heeft zich aangekleed en rond 6:15 zaten we aan onze Amerikaanse blueberry pancakes, om daarna rond 7u de shuttle weer naar het vliegveld te nemen. We zijn gelijk maar richting gate gegaan, geen risico nemen om deze vlucht ook te missen. Daar aangekomen bleken we een half uur vertraagd te zijn, maar dat gaf ons mooi de tijd om nog even Mika te eten te geven en te verschonen. Om 9:50 zijn we uiteindelijk vertrokken richting Dallas, in geüpgrade stoelen, waar we echt een mega beenruimte hadden.

De vlucht was zo’n 2,5 uur, waarvan wij alle 5 het grootste gedeelte hebben geslapen. Ook Mika heeft zich weer voorbeeldig gedragen, dit keer op schoot.
Om 12:45 landden we in Dallas. Als eerste begon onze zoektocht naar de koffers. Die bleken bij de bagageband al op ons te wachten. Bij de bagageband troffen we ook Connelly en Stephanie aan, die we in de armen vlogen en vervolgens hebben voorgesteld aan Mika, Dave en Anita. Het was gelijk weer als vanouds. Conn en Steph hebben ons als eerste naar het hotel gebracht waar we ons even hebben opgefrist. Daarna was het tijd om Texas te verkennen.

We hadden natuurlijk al om 6 uur ontbeten dus inmiddels hadden we allemaal honger. Volgens Connelly staat Dallas vooral bekend om het eten, dus hebben we een barbecue restaurant gezocht. Daar hebben we echt het lekkerste vlees ooit gegeten. ( het kan zij dat mn objectiviteit door de honger enigszins was aangetast). Daarna zijn we naar een outletmall gereden om wat te winkelen. We hebben een paar kleertjes voor Mika gekocht en Sander heeft nog wat kleding gescoord.

Het was inmiddels 8u en iedereen was behoorlijk aan wat slaap toe. We zijn eerst nog even bij het huis van Connelly en Stephanie geweest om hun bruine labrador Ralphie te ontmoeten. De vrolijkste hond die je je maar kan voorstellen. Dave heeft heerlijk met hem gespeeld, terwijl de dames vast de plannen voor morgen maakte en Mika, slapend in zijn autostoel alles miste.

Na een korte stop bij Walmart voor wat luiers, water en een verdwaalde cd, zijn we ons nu aan het klaarmaken voor de hoognodige slaap. We hebben een drukke dag morgen, dus.. see Y’all!!!

Groetjes Daphne.

Rob

Gelukkig weer alles in orde gekomen! Wanneer vliegen jullie door naar Hawaii?

Corrie

Ben blij dat jullie goed aangekomen zijn. Nu genieten maar.

Ant

In ieder geval op plaats van bestemming! Nu lekker uitrusten en genieten.

Jeroen

Gelukkig gearriveerd. Zorg minder. Ga genieten.

Anja

Gelukkig is alles goed gekomen!!!