Discman.reismee.nl

Dag 6: Strand, shopping en happy hour

Vandaag zijn we rustig opgestart. De vriendengroep zou gaan hiken om half 6 ‘s ochtends, maar aangezien wij überhaupt elke dag al vroeg wakker worden en niet een dag kunnen uitslapen hebben we hier vriendelijk voor bedankt. We werden rond half 8 pas gewekt door Mika, die zich al heerlijk aan het eilandleven heeft aangepast. We hebben ontbeten in zo’n traditionele Hawaïaanse diner.

Daarna heeft ons reisgezelschap zich weer opgesplitst. Anita en Dave zijn naar een groot winkelcentrum gewandeld en de rest ging zich klaarmaken voor een momentje aan het strand. Het was vandaag redelijk bewolkt, dus we durfden een kwartiertje strand met Mika wel aan. Hij was de vrolijkheid zelve en vond het strand prachtig. Omdat de zon toch iets feller ging schijnen besloten we richting het hotel van de vriendengroep te gaan, om daar te zwemmen. Daar was een verwarmd bad, zodat Mika daar ook lekker even het water in kon. Hij vond het heerlijk, maar kreeg het op een gegeven moment toch een beetje koud. We hebben hem op de hotelkamer van Bob omgekleed, omdat het buiten iets te hard waaide. Toen we het hotel uit liepen lag het ventje al te slapen.

Anita en Dave kwamen inmiddels ook alweer terug en hadden naast wat leuke dingen voor hunzelf, ook nog een leuke outfit voor Mika gescoord, inclusief slippertjes, waar hij ‘s avonds de show mee kon stelen.

Na een rustmomentje in ons eigen hotel was het tijd voor de happy hour. Conn en Steph hadden voor de gasten die al gearriveerd waren een borrel georganiseerd bij een brouwerij. De biertjes waren er heerlijk en on-Amerikaans goed. Het was een weerzien van oude bekenden uit Palm Springs en we hebben weer nieuwe mensen ontmoet. We hebben weer 3 rondleidingen door Amsterdam beloofd, meestal zijn dat loze beloften, maar je weet maar nooit. We hebben er inmiddels ook al 2 daadwerkelijk gegeven. En wie weet waar wij ooit weer terecht kunnen komen.

Na het happy hour ging daar ieder weer zijn eigen weg. Wij hadden inmiddels wel trek. Het werd pizza vanavond. Bob ging gezellig met ons mee. Vanavond stond er ook wel weer een borrel op de planning maar die hebben wij overgeslagen. Wij moeten er inmiddels elke dag wel vroeg uit. Morgen gaan wij verkassen van de zuidkant van het eiland naar de noordkant, dus dat wordt weer inpakken en onze tetriskunsten oefenen op onze Jeep.

Groetjes Daphne

Sonja

Leuk om te lezen, wel fijn dat iedereen op zijn tijd hun eigen dingetje kunnen doen, enjoy
Groetjes.

Bob