Discman.reismee.nl

Dag 8: The wedding!

Vorige keer was Sander de gelukkige die de bruiloftblog mocht schrijven, nu val ik met mijn neus in de boter.

We begonnen onze dag rustig. Waar we andere dagen steeds buiten de deur ontbeten, konden we vandaag een homemade breakfast maken. Dave kan fantastische omeletten maken die totaal niet onder doen voor de omeletten die we in de restaurants hebben gehad.

We hebben even lekker in ons appartement dingen voor onszelf gedaan, even boekje lezen, filmpje kijken, op de speen sabbelen en snorkelen in de achtertuin (hadden we al gezegd dat we direct aan het strand zaten?). Rond 2u gingen Sander en ik ons klaarmaken om rond 3u naar de venue te rijden.

De trouwlocatie was bij een grote ranch. Boven op een berg met uitzicht op zee. De setting kon zo uit Jurassic Park komen. Dit was ook de openingsmuziek van de groomsmen en Connelly. Voor de dames was een nummer op de ukelele gekozen.

De ceremonie paste erg bij ze, een grapje hier en daar, maar vooral heel liefdevol. Na de ceremonie werd het cocktailuurtje klaargemaakt en hebben wij nog even wat foto’s gemaakt. Ook het diner was voor elk wat wils. Een buffet met verschillende soorten vlees, vis en salades. We zaten aan tafel met de moeder en zus van Conn en bij Mary-Ann en Moana. Ook Corey en Kim, die we de dag ervoor hadden ontmoet, zaten bij ons.

Tijdens het toetje moest ik echt nog even kolven, en werden er filmpjes getoond van vroeger en nu. Sander heeft het gelukkig gefilmd dus ik kan het nog terugkijken. Na het eten brak het feest echt los. In het midden werd een dansvloer gecreëerd en werd op de klanken uit de 70’s 80s en af en toe wat recents. Wat een heerlijke dag.

Het feest eindigde rond 22:00. In de airbnb zou nog een afterparty plaatsvinden. We hebben in onze eigen airbnb snel onze formele kleding uitgetrokken en iets makkelijkers aangedaan. Daar hebben we het feestje voortgezet. Ook op Connelly’s favoriete nummer uit Nederland, Sexy als ik Dans, is gedanst. Rond 1u vonden wij het mooi geweest en zijn wij weer vertrokken. Velen waren ook al naar bed.

Conn and Steph: Thanks for inviting us to your special day. We felt so welcome and enjoyed seeing old friends and making new ones. Our next party is gonna be Kingsday!!

Groetjes Daphne.