Discman.reismee.nl

Dag 14: Levi’s stadium en weer inpakken

Vanochtend werden wij weer wakker in Morgan Hill. Op tijd, want ook Sander, Mika en ik zouden ons richting San Francisco gaan begeven. Wel met een kleine omweg. We hadden gister op de heenweg naar San Francisco al gezien dat er een afslag “Levi’s Stadium” was. En laat daar nou net mijn favoriete American Football team, de San Francisco 49ers, hun thuiswedstrijden spelen.

Helaas konden we het stadion niet in maar het was al onwijs gaaf om het van de buitenkant te kunnen zien. Ook was de Fanshop open. Hier hebben we een tijdje rondgekeken en heb ik nog twee shirts gekocht en heeft Mika nieuwe 49ers spenen gekregen.

Hierna zijn wij, na een korte stop bij In-n-out burger (ik kon het gewoon niet laten) doorgereden naar San Francisco. Het was vandaag een stuk mistiger. Dat bleek ook wel toen we bij het hotel kwamen en Anita en Dave vertelden dat zij opnieuw bij pier 39 waren geweest maar Alcatraz en de brug in nevelen gehuld waren en dus niet te zien.

De meesten waren moe en hebben even een powernap genomen. Helemaal opgefrist zijn we beneden in de lobby naar het happy hour geweest voor een wijntje en wat kaas. Daarna was het ook wel etenstijd. Anita had ontdekt dat je bovenop warenhuis Macy’s een vestiging van de Cheesecake Factory had. Nou is dat niet het meest bijzondere restaurant en hebben we daar in Honolulu ook al eens gegeten. Maar het verschafte wel een prachtig uitzicht over Union Square. Dinner with a view dus. In Honolulu was het mislukt om wat ruimte over te laten voor hun specialiteit, de cheesecake (duh), dus hebben we het vandaag maar bij kleine gerechtjes gelaten waardoor we nog ruimte over zouden houden.