Discman.reismee.nl

The Day before

"Doeii" "Doen jullie voorzichtig?" "Laten jullie af en toe iets horen?" Op deze manier hebben we inmiddels van een hele hoop mensen afscheid genomen. Van sommige wel 3x! ;-) We willen zeker iets laten horen. Maar om dat nou op Facebook of via de Whatsapp te doen is ook zo onhandig. Dus nu, zo ongeveer 8 uur voor vertrek, hebben we besloten een weblog aan te maken. Iedereen die dus graag op de hoogte wil blijven van onze reis kan ons hier volgen.

Maar hoe zijn we nou hierbij gekomen? De schuldige is Will, een vriend van mij, van de middelbare school, waar ik altijd nog contact mee heb gehouden. 10 jaar na de middelbare school woont Will nu in Californië en ik ben nog nooit buiten mijn eigen wijk Seghwaert verhuisd

Surprised
. Will vertelde zo'n 4 jaar geleden dat hij een vriendin had en anderhalf jaar geleden kwam het fantastische nieuws dat hij Mary-Ann ten huwelijk had gevraagd. Bruiloft is in maart 2015 en of we ook wilden komen. Daar hoefden wij niet zo lang over na te denken.

Dus na anderhalf jaar fantaseren en plannen en voorbereiden is het over 8 uur al zover! Wij gaan naar Californië!! Super spannend! We zullen een stuk gaan rondtrekken en wat het nog extra spannend maakt is dat we het laatste stuk van de reis nog niet 100% hebben dichtgetimmerd, dus we laten ons verrassen door het land van de vrijheid en de onbegrenste mogelijkheden. Morgen eerst een lange reis, van Amsterdam, naar New York en door naar Los Angeles. De wekker gaat over 4 uur, dus wij zeggen welterusten en tot in Amerika!!

Groetjes Daphne

Laura ten berge

Hoi lieffies, heel veel plezier daar. Geniet ervan. Tot over een paar weekjes. ????????

Cindy

Enjoy! Er is veel moois te zien daar! En geniet uiteraard ook van de bruiloft!

Anna

Heel, ontzettend veel plezier samen. Ik zal jullie blog zeker volgen en zal jullie missen! Tot over een paar weekjes!

Ant en Cees

Heel veel plezier!

Anja en Henk

Wat gaat de tijd snel, ik wist niet dat jullie al onderweg zijn! Veel plezier geniet er van en wij gaan zeker jullie reisblog volgen. Een leuk idee!