Discman.reismee.nl

Dag 19: Hollywood Experience

Weer heerlijk uitgeslapen tot half negen. Rustig ontbeten. Vieg ontbijt tegenwoordig met cake en appelsap. Hij geeft zijn bestelling al door in de lift. Mika begon de eerst dag met een appel bij het ontbijt, maar zit nu heerlijk aan de pancake, die hij door opa laat bakken. De eerste stop was de Ross, dress voor less. We gingen voor een extra koffer. Alleen zat hij al halfvol toen we de Ross uitkwamen.

Nu op naar Bevery Hills, waar we vast de Ross niet tegenkomen. Sander rijdt ons door de hills, langs prachtige huizen. De auto's die we tegenkomen zijn ook niet verkeerd. Merken ken ik niet, maar het ziet er in ieder geval flitsend uit. Ik hoor ze over Ferrari, McLaren, Bentley en veel meer.

We hebben de stad bezocht, parkeren de eerste 2 uur gratis. Looks like Stadshart Zoetermeer, maar dan even anders. Binnen de twee uur waren we terug en nu op naar de Walk of fame.

We hebben de auto geparkeerd van ons laatste contante geld. We moesten botje bij botje leggen. Dave kwam al snel een recordstore tegen, dus bleef daar achter. Wij zijn verder gegaan de Walk of fame op. (Hollywood Boulevard). We zijn heel wat sterren tegen gekomen. Na anderhalf uur waren we weer compleet. Nog even gewandeld en daana zijn we bij het Hard Rock Café aanbeland. Heerlijke salades hebben ze daar. Bij de terugwandeling naar de auto nog heel wat sterren gespot. Snel terug naar het hotel, het is toch gauw later dan je denkt.

Toch hadden we nog even tijd voor een ijsje. Ook dat was weer smullen. De keuze was wel even moeilijk met 31 soorten ijs. We kijken wederom weer terug op een geslaagde dag. Morgen wachten de Universal Studio's op ons.

Groetjes Anita

Henny

Schitterende reis maken jullie toch.

Liesbeth

Ik ben wel benieuwd naar die sterren…