Discman.reismee.nl

Dag 20: Universal Studio’s (en Super Mario World)

?Toen ik wakker werd vond ik het heel erg leuk spannend, want ik ging naar Super Mario Wereld! Naar Universal Studios! Toen we aankwamen zijn we er meteen naartoe gegaan. Helaas lag dit in het verste stuk van de ingang af, helemaal onderaan de berg, en we moesten wel vier(!) roltrappen af. Daarna nog even voor de ingang wachten...


Maar toen konden we door de groene buis en kwamen we in Super Mario Wereld! Eerst haalden we een speciale armband, waarmee je allemaal spelletjes kan spelen en munten verzamelen. Er waren een aantal verschillende modellen, zoals die van Mario of Luigi, maar ik koos Yoshi. Ik ben fan van Yoshi. Eerst ging ik een POW-blok stompen, zodat de Koopa omviel! Ook kreeg ik muntjes uit vraagteken-blokken. Toen gingen we terug naar Vigo. Hij ging met opa naar een kinderspeelplaats voor kleine kinderen. Wij gingen in de Mario Kart-attractie. Het was wel héél lang wachten. We liepen langs allemaal Yoshis en ik liep de mond van het kasteel van Bowser binnen (die ik ook van Lego heb) en ik zag de toeter van Mario Kart. Toen kregen we een video te zien van hoe we het spel moesten spelen. Daarna kregen we een speciale pet op. Toen gingen we in het karretje en toen kregen we een bril. Daarmee kon ik zien hoeveel muntjes ik had en hoeveel smijt-dingen ik heb. En toen gingen we tegen Bowser racen. En Bowser won.


Toen gingen we naar Zweinsveld, het dorpje van Harry Potter. En toen was ik naar de Harry Potter achtbaan en dat vind ik heel leuk. Daarna gingen we eten. Ik at patatjes met druiven en met kipstukjes.


Na het eten gingen we de Studio Tour doen. In de eerste tunnel waren dino's en een gorilla, die heette King Kong. En in de tweede tunnel was een vrachtwagen die naar beneden viel. Ook waren we in een Mexicaans dorp waar het regende en er een overstroming was.

En we mochten niet zien dat een meneer een dode vrouw in de koffer deed. En toen kwam die meneer naar ons toe. Maar opa zei dat het allemaal nep was.


Toen ging ik met papa en oma en taart nóg een keer in de Harry Potter achtbaan. Toen moest mijn papa er nodig van plassen. Toen gingen we naar de toverwereld en daarzo vond ik het ook heel leuk. Er was een uilenwinkel. En toen zag ik een tovenaar. En toen probeerden ze ons Minions te maken. Gru schoot op ons met een geweer en toen gingen we in een leuke zaal. En aan het eind gingen we feesten.


Toen ging ik weer naar Super Mario Wereld. En toen gingen we nog een keer racen met opa en toen wonMario en die hoorde bij ons. En aan het eind had ik tegen kleine Bowser gevecht en die was heel erg klein.


Daarna gingen we weer naar het hotel toe. Maar eerst nog een Happy Meal halen. Die was erg lekker.


Groetjes, Mika (en Sander)

Reacties

Reacties

Henk en Anja

Hoi Mika, wat een spannende belevenissen allemaal! Superleuk om allemaal mee te maken!

Liesbeth

Wat kan jij het allemaal goed vertellen Mika en wat doen jullie allemaal leuke dingen!!
Geniet nog maar lekker verder en de groetjes aan iedereen!! ?

Ruud

Toch weer Harry Potter zonder kerst
Geweldig hoor

Henny

Daar heeft Mika de hele reis naar uitgekeken natuurlijk. Wat een belevenis in Super Mario wereld. Gaaf hoor

Anna

Hi Mika,
Dit is zeker mijn favoriete stukje wat heb je je dat goed verteld!
Liefs, Anna

Peetoma

Wat een belevenissen allemaal! Jij hebt straks op school genoeg te vertellen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!