Discman.reismee.nl

Dag 7: Shoppen in de omgeving

Vandaag zou een rustige dag worden. Niets op de agenda, dus tijd om wat the shoppen in de buurt. Na ontbijt van oma ( ei met worstjes ) en een nieuw, coöperatief kaartspel te hebben gespeeld ( Hanai ) gingen we naar Palm Desert, waar een filiaal van het hier bekende warenhuis Macy's stond. Eerst gingen we een cadeautje voor het bruidspaar halen. Daarvoor had Macy's een slim systeem. Je kan daar een verlanglijstje achterlaten, en wij kunnen dan een cadeau uitkiezen. Bij het afrekenen wordt dit gelijk van de lijst gehaald. Erg handig. Daarna hebben we nog even rondgekeken, waarbij Daphne bij de stand van Lancôme op een gezichtsbehandeling werd getrakteerd. Er zat ook een winkelcentrum aan vast, dus ook daar nog even rondgelopen. Daarna gingen we meer naar het Westen waar een gigantisch outlet center stond. Denk aan een Bataviastad qua opzet, maar dan drie keer zo groot. Bij de Converse store zagen we allerlei toffe modellen, inclusief de mogelijkheid om je schoenen te personaliseren. Er was ook een Nike Factory Outlet, maar die was helaas wat beperkt. Wel zag Daphne bij DKNY een Cozy, een soort katoenen hesje met erg lange body, die je op verschillende manieren kan dragen. Die moest uiteraard mee. We hadden echter afgesproken om rond zes uur weer terug te gaan, dus de helft van het centrum hebben we moeten laten schieten.

Inmiddels heeft Will ons een nieuwe "cargame" aangeleerd. Wanneer je een nummerplaat van een afwijkende staat ziet, roep je de zo snel mogelijk en geef je de ander een stomp. Overigens niet heel handig om met de bestuurder te spelen, soms komt het een beetje onverwachts...

Inmiddels waren er nieuwe gasten in huis, een goede vriendin van Mary-Anne, Jenn, en haar vriend Ed. We besloten met een grote groep uit eten te gaan, Will en Mary-Anne, Will's moeder, Jenn en Ed, en wij twee. Het werd een Mexicaans-Italiaans restaurant in het centrum van Palm Springs, dat levendiger en groter bleek dan we dachten. Daphne had een kleine pizza en ik een grote. Met prosciutto, geitenkaas, rucola en... Honing. Erg lekker. Daarna gingen we ergens anders heen, want Will en Mary-Ann wisten een plekje met de lekkerste deserts ooit. Ik zat echter té vol, dus Will at de rest van mijn toetje op.

Daarna was iedereen toch wel moe, dus gingen we terug naar het huis.

Groetjes, Sander

Andrea

Leuk hoor! En wanneer is de bruiloft?

Cindy

Ik heb weer even bij gelezen. Ik krijg weer helemaal dat Amerikaanse gevoel terug door jullie verhalen. Ben benieuwd naar de rest!