Discman.reismee.nl

Dag 8: The day before the wedding

Een iets verlaat verhaal, maar we hebben het gister ook wel erg druk gehad. We hebben met alle mensen die er tot dan toe waren ontbeten bij het restaurant waar de bruiloft morgen plaats zou vinden. Inmiddels waren dat al zo'n 20 mensen. Het was een vrij drukke bedoeling, maar echt super gezellig. Na het eten zijn we de locatie gaan bekijken. Het is een prachtige plek buiten, naast het zwembad. En direct ernaast is de plek waar het eten zal gaan plaatsvinden.

Na het ontbijt zijn wij met Will en Mary Ann wat dingen gaan ophalen en wegbrengen, om daarna terug te gaan naar het huis. Er zou in de avond een feest zijn in het huis, dus wij hebben het huis even opgeruimd. Daarna even gerelaxed in het zwembad om ona daarna klaar te maken voor de rehersal. Wij zoude hier op Bob wachten, onze andere Hollandse vriend, maar hij zat helaas vast in het verkeer van Los Angeles. Sander is bij de rehearsal geweest en ik heb op Bob gewacht.

Het feest in het huis was nog groter, nog meer familie en vrienden, en nog meer namen om te onthouden. maar gezellig was het zeker. Na het huisfeest hebben de groepen zich opgesplitst. De dames sliepen in hotel Ace en de heren in het huis. Jullie kunnen wel raden wat er allemaal is gebeurd. Wij hadden in ieder geval veel plezier met wat cocktails en dansjes. De grote dag komt eraan!!

Anja en Henk

Een heel mooie dag voor het bruidspaar! En we zijn wel hééééél benieuwd wie het bruidsboeket gaat opvangen.