Discman.reismee.nl

Dag 10: the day after

wat was gister een fantastische dag. Het was allemaal zo mooi en zo gezellig. En wat hebben we een lol gehad. alles was perfect. We werden allebei echt relaxed wakker. Tot ik m'n telefoon bekeek. Er was een sms van Will, ontbijt bij het hotel over 20 minuten. En die was 10 minuten daarvoor aangekomen. Dus dat was snel het bed uit, wat kleren aan en de deur uit. We hebben met een man of tien nagepraat en lekker ontbeten. Niemand had een kater maar we hadden allemaal wel behoefte aan een rustige dag bij het zwembad. Dus na t ontbijt hebben we onze zwemspullen bij het huis opgehaald om lekker te relaxen. Omdat het onzin is om met 3 auto's 5 mensen heen en weer te rijden, reden Stephanie en Connelly met ons mee. Toevallig kwam er een Nederlands liedje voorbij op onze playlist, Ik vind je lekker, van De Kraaien. Connolly wilde gelijk alle Nederlandse liedjes horen. We kunnen nu officieel zeggen dat Nielson een fan in Amerika heeft. Het is echt heel grappig om een Amerikaan "sexy als ik dans" te horen zingen. Ik ga kijken of ik het morgen nog kan filmen. We hadden Connelly en Stephanie voor de bruiloft nog niet veel gesproken, maar vandaag hebben we bijna de hele dag met hun doorgebracht. Wat ga ik iedereen toch missen als we Palm Springs verlaten. Ik heb het gevoel dat we er 15 vrienden bij hebben. En ze bieden allemaal aan dat we een keer moeten langskomen, dus de komende jaren hebben we slaapplekken in Seattle, Portland, San Francisco, San José, Dallas, New York en zelfs Hawaii!!

De dag aan het zwembad was echt heel relaxed. Cocktailtje erbij, op een luchtbed liggen. Hier kan ik wel gewend aan raken. Het was vandaag echt heel erg warm, op het hoogtepunt denk bijna 38 graden. Alle Aziaten konden lekker in de zon blijven, maar Bob en ik (mijn mede redhead) moesten toch echt de schaduw opzoeken. daar was het eigenlijk ook beter uit te houden. Na het zwembad zijn we weer naar het huis gegaan en hebben Sander, Bob en ik lekker in de tuin gezeten en een show van Harrie Jekkers gekeken, omdat we pas om 20:00 zouden gaan eten. Een grote groep gaat vandaag al weg, dus daar hebben we afscheid van genomen, zoals Will zijn vader, mijn nieuwe vriendinnetjes Jade en Adrienne en Will zijn moeder.

Tijdens het eten hadden we besloten om naar het Indian Casino te gaan. Om nog even wat energie op te doen werd er gestopt bij Starbucks en was het casino de volgende. Een ding is zeker, het is erg kitcherig, totaal geen Holland Casino, maar we hadden het naar ons zin. Ik had al gauw 60 dollar winst gemaakt. De rest was nog even bezig, dus ik besloot nog even 5 dollar in de machine te doen, die een Ellen thema had. Uiteindelijk had ik 40 cent over en de minimum was 50 cent. Sander en ik twijfelde of ik t nog op zou halen of weg zou gooen. Ik besefte op t laatste moment dat ik het ook in een machine kon stoppen dat een kleiner minimum had. Ik vond een grappige die een boerderij thema had. Ik snapte echt totaal niks van de machine, maar op een gegeven moment ging het ding een eigen leven leiden. Iets met free spins. En het ging maar door. Uiteindelijk heeft mijn 40 cent, die ik eigenlijk wilde weggooien, nog 35 dollar opgeleverd!!! Dus ik ben bijna met een 100 dollar winst naar huis gegaan. Zo'n avond wil ik in Vegas ook wel. nu is het al 2 uur in de nacht en werd ons rustige dagje toch wel weer echt gezellig.

Andrea

Dat is gaaf! Hahaha!

Laura

Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van al jullie avonturen! Ik geniet van alle verhalen die ik lees.

Rob

En zij een mooie slaapplek in Holland toch? Nog veel plezier en succes in Vegas... ;-)

Opa Disco

Fijn dat jullie zo genieten. Het is een grote belevenis.