Discman.reismee.nl

Dag 12: Afscheid van Palm Springs en Disneyland!

De week in Palm Springs zit erop. Hoewel het echt maar een week was, voelden we ons hier echt geen toeristen maar bijna inwoners van dit geweldige dorpje. We stonden om kwart over 7 op, omdat we vandaag richting Anaheim zouden gaan, om nog twee dagen samen met Mary Ann en Will door te brengen in Disney. We hoorden helaas 's ochtends dat Bob toch niet kan blijven. Dat is echt ontzettend jammer, omdat we echt al helemaal bedacht hadden om nog twee dagen met zijn vijven te zijn. Na toch afscheid genomen te hebben van Bob, hebben we de Camaro volgeladen. Wat fijn dat Sander vroeger goed is geweest in Tetris, want hopende het gedaan hebben weet ik niet, maar we hebben alles meegenomen.

Na een autorit van twee uur ( van horen zeggen, ik heb een heel stuk geslapen) kwamen we aan bij het Disney Hotel. Mary Ann en Will kregen buttons met "just married" en wij kregen onze button met de mededeling dat wij voor het eerst Disney Anaheim bezoeken. Na snel de spullen op de kamer hadden gedropt, holden we naar het park, California Adventure. Wat erg opviel was dat de poppen in de attracties wel erg verschillend zijn dan in Parijs, of ze zijn geupdate, want ze zijn echt geen robots meer, maar levensecht, met mooie beweging en geluid. We hebben de meeste attracties kunnen doen, waar de Cars attractie en Cars world toch echt de favoriet was. Cars blijft toch een van de leukste films. Aan het eind van de dag hebben we nog een prachtige watershow gezien waar ik blijkbaar keek alsof ik water zag branden, wat op een gegeven moment ook echt zo was! Disney blijft magisch. Onze voeten waren er wel erg klaar mee.

Morgen gaat het grote Disneypark om 7u in de ochtend open en om 0:00 dicht. We hebben dus een hele lange maar geweldige dag voor de boeg. We genieten zo!

groetjes Daphne

Mario

Het enthousiasme spat er van af, zie vier glunderende ogen voor me... En wij genieten een klein beetje mee ;-)