Discman.reismee.nl

Dag 14: Vegas baby

Jeetje, wat was gister een lange dag. We hadden ook wel wat moeite met opstaan, maar we hebben een lange dag voor de boeg. Vandaag namen we afscheid van de newlyweds. We hebben eerst nog samen ontbeten maar na het uitchecken was het echt tijd om tot ziens te zeggen. Ja we hebben Facebook en ja we hebben FaceTime, maar toch, het afscheid ging toch gepaard met een klein traantje.

Rond het middaguur zijn we vertrokken richting Las Vegas. Een autorit van 4 uur, als we in een keer zouden doorrijden. Halverwege hebben we toch nog even boodschappen gedaan en gewisseld van bestuurder. De vermoeidheid hakt er wel een beetje in, het was niet verantwoord iemand 4 uur te laten rijden, en ook al hadden we ons hotel voor de dagen erna al geboekt, we hebben besloten een dagje langer in Vegas te blijven om ook weer even uit te rusten. Het hotel in Page konden we gelukkig een dagje uitstellen.

Vegas is een wereld apart. Omdat we morgen dus niet al naar de grand canyon gaan maar de dag erna, hebben we nu niet over de strip geracet om alles te zien, maar een klein beetje sfeer geproeft om morgen alles te zien. We zitten middenop de strip, dus 3 van de beroemde hotels hebben we al bekeken, de Caesars Palace, de Venetian (waar het binnen zo groot is, dat het bijna echt Venetië is, inclusief kanalen en gondels), en de Treasure Island. Na deze drie kon ik echt niet meer en wilde ik graag naar binnen. Er is in ons eigen hotel, the Linq, ook gewoon genoeg te beleven. Weer hele leuke machines. De Willy Wonka machine was ook leuk voor ons.

Nu met de voetjes omhoog weer even bijkomen om morgen de rest te ontdekken.

Groetjes Daphne