Discman.reismee.nl

Dag 15: Las Vegas, dag twee

Gisteren hebben we al veel gezien, maar nog niet álles. Dus gingen we, na lekker uitslapen, wéér op pad. Zoals gezegd zaten we midden in het midden van het midden van de strip. Gisteren hadden we al een deel rechts van het hotel gezien, dus gingen we vandaag naar links. We kwamen langs hotels als New York New York, Paris, Planet Hollywood en het MGM Grand, om er een paar te noemen. Ook het Harley Davidsoncafé, Hard Rock café en het door Daphne zo langverwachte M&M's-store, waar ze zich vergaapte aan de kleurige snoepjes en memmorabilia. Ook aten we bij White Castle, een fastfoodrestaurant dat bekendheid verwierf in de eerste Harold and Kumar-film. Het bleken simpelweg erg kleine (en relatief dure) hamburgertjes te zijn. Maar gelukkig wel lekker.

Bij Planet Hollywood zagen we dat Jeff Dunham hier (bijna) dagelijks optreedt, en we wilden toch wel een show zien, dus werd het deze grappenmaker. We kochten kaartjes en na een paar uur in het zwembad te hebben gerelaxed, gingen we naar het hotel van Planet Hollywood. Jeff Dunham bleek ouderwets grappig, met nieuw materiaal en inhakers op de gebeurtenissen daar. Uiteraard ontbraken ook Peanut, Walther, Bubba J en Achmed niet. Na de show liepen we nog naar de overkant, naar het Bellagio. Daar vindt 's avonds ieder kwartier een watershow plaats. Toegegeven, het is niet zo mooi en kleurrijk als die van Disneyland, maar het is wel leuk. Kwestie van "dat moet je toch even gezien hebben". Daarna reden we nog even met de Camaro de strip op en neer, waarna we de conclusie trokken dat we het met the Linq best goed hadden getroffen...

Nu naar bed want morgen gaan we naar Page.