Discman.reismee.nl

Dag 18: Even bijkomen

Vandaag hadden we twee dingen op het programma en daarna een reis terug naar Las Vegas. Vegas ligt namelijk ongeveer halverwege de rit terug naar LA en de hotels zijn niet zo duur. We zouden eerst nog naar Horseshoe Bend en Antelope Canyon. Ik werd helaas wakker met een zere keel en was erg benauwd. Dat krijg je van twee en halve week slapen in een airco. Daar kan ik niet zo goed tegen. Bovendien had ik nog best wat spierpijn van de andere hikes die we hadden gedaan. Kortom, ik voelde me gewoon niet zo lekker. We hebben daarom besloten alleen Horseshoe bend te bekijken en Antelope Canyon te laten gaan. Erg jammer, maar het is nog vervelender als je met een groep meegaat en je niet meekomt of je grens over gaat. We hebben immers nog een paar dagen te gaan.

Na Horseshoe bend zijn we de auto ingestapt en zijn we bovenlangs richting Vegas gaan rijden. Een rit van 4,5 uur. De eerste paar uur heb ik liggen slapen. Een paar slaapuurtjes die ik blijkbaar erg hard nodig had, want toen ik weer wakker werd was ik goed wakker, voelde me een stuk beter en had ook wat meer lucht. We zijn onderweg nog even gestopt voor keelpastilles dus ook dat ging weer beter. De route was weer erg mooi. Ook weer een beetje a la Cars, met mooie rotsformaties. Rond 3 uur kwamen we in Vegas aan, waar we bij het zwembad nog even hebben liggen relaxen en de route voor morgen een beetje hebben gepland. Nu we hier toch zijn hebben we nog even het laatste stukje van de strip bekeken en de hotels gezien die we nog niet hadden gezien, zoals Luxor, Excalibur en de MGM. In New York New York hebben we nog even lekker gegeten. Na alle snelle happen van de laatste dagen was het wel even fijn om te zitten en niet op de tijd te letten. Het werd een leuk Italiaans restaurantje. Al krijg je wel een identiteitscrisis van al die hotels, een Italiaans restaurant, in hotel gethematiseerd naar New York, in Las Vegas. Morgen gaan we via Death Valley weer terug naar Los Angeles. We proberen ergens in Malibu te overnachten, om de laatste dagen in complete relaxmodus te kunnen, om over een paar dagen alweer terug te gaan naar Nederland. Wat vliegt de tijd!!
Groetjes Daphne

Reacties

Reacties

Anna

Wauw, die foto's, gewoon, wauw!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!