Discman.reismee.nl

Dag 20: De relaxdag van Malibu Barbie en Malibu Ken

Weten jullie nog dat we schreven over even bijkomen dat we dingen gepland hadden als "maar één nationaal park bekeken" of "maar 500 kilometer gereden"? Nou, vandaag hebben we eigenlijk écht bijna niks gedaan. Malibu Ken en Malibu Barbie werden pas tegen 10 uur wakker, in hun Malibu Beach house. Althans, in de kamer van het Malibu Beach house dat ze gehuurd hadden van Malibu Peter ;-). Rond 11 uur zijn we in onze Malibu Cabrio gestapt en lekker langs de kustlijn gereden, op zoek naar een ontbijt en een plek om te relaxen. In het minicentrum van Malibu vonden we een gezellig Italiaanse etablissement waar we hebben ontbeten/geluncht. Daarna op naar het strand. Waar we lekker 2 uur hebben liggen slapen en eigenlijk weer niks hebben gedaan, behalve naar de fantastische golven hebben gekeken. Jammer dat we allebei niet kunnen Malibusurfen. Na het zonnen weer terug naar het huis, waar  Malibu Barbie nog heeft liggen slapen en Malibu Ken nog lekker is wezen shoppen. In de avond zijn we nog lekker uit eten geweest om daarna onze avond af te sluiten op de bank met een wijntje en gezellig kletsen met Malibu Peter. Langer kan ik t verhaal echt niet maken. Maar wel erg lekker om voor de echte laatste dag van de vakantie nog even zo tot rust te komen.

Groetjes Daphne

Mario

Waar waren jullie nu ook alweer? :-P

Anna

De laatste echte dag alweer... Erg leuk om toch te hebben kunnen meegenieten dankzij jullie blog. Ook wel weer blij om jullie snel weer in real life te zien! Zondag spelletjes?

Ant

jammer voor jullie dat het er al weer op zit. Maar jullie hebben in ieder geval een fantastische herinnering! Die blijft, totdat je dement wordt.... Goede en veilige terugreis!!