Discman.reismee.nl

Dag 21: dag Camaro, dag LA

Vandaag was het eigenlijk al zover. Nadat we gister al afscheid van Peter hadden genomen, was het vandaag de laatste dag regelen. We hebben een kamer in het Hilton gereserveerd. Niet omdat we dat zo graag wilden (wel), maar meer omdat zo'n beetje alle andere goedkopere hotels en/of motels net in gevaarlijke gebieden liggen. Dus na lekker uitgeslapen te zijn, reden we naar het Hilton, vlakbij het vliegveld, om onze tassen te droppen. Daarna reden we naar Wendy's om te brunchen, soort van.

Daarna waren we van plan om naar Downtown LA te rijden, maar Daphne voelde zich niet lekker. Afgelopen dagen begon er een kuchje en keelpijn te ontstaan, nu drong het door naar pijn en verstoppingen in de oren. Dus zij bleef in het hotel, terwijl ik nog de stad in ging. Ik wilde namelijk nog een 49-ers shirt, maar deze bleken moeilijk te vinden. Een sportketen genaamd Lids was door de hele stad te vinden, maar waar ik de afgelopen keren was geweest, hadden ze alleen maar petten. Dus, de dichtstbijzijnde Lids was in een winkelcentrum in Beverly Hills, een half uurtje rijden. Daar bleken ze ook alleen maar petten te hebben, dus door naar de Lids in Hollywood. Eindelijk, daar hadden ze wel shirts. Inmiddels was het al 6 uur geweest en de auto moest rond 8 uur ingeleverd worden. Natuurlijk was er enorme file, maar rond kwart over zeven kon ik de auto al inleveren. Het hotel was slechts vijf minuten lopen vanaf de inleverplek van Budget.com.
In het hotel bleek dat Daphne niet naar het zwembad was gegaan, wat ze wel van plan was, maar in bed was gaan liggen. De oorontsteking bleek niet minder geworden, dus haalden we toch maar een huisarts erbij. Dokter Oppenheim kwam gelukkig ook langs in de hotelkamer. Het bleek geen oorontsteking, maar een virus dat verkoudheid bezorgt. En daardoor een zere keel en veel gehoest, maar vooral vochtophoping waardoor er druk op de oren komt. En als je moet vliegen is dat geen goed idee... De dokter schrijft een sterke neusspray voor, en oordruppels die de oren verdoven. Liever moeten we een paar dagen wachten alvorens te vliegen, maar die vlieger gaat helaas niet op...
Morgenochtend (of inmiddels vandaag) 10:15 staat de vlucht naar Chicago gepland.
Groetjes, Sander

Rob

Beterschap voor Daphne en goede vluchten naar Chicago en Amsterdam!!!

Ant

Wat jammer om zo te eindigen! Zorg maar goed voor haar! Ze is tenslotte mijn allereerste petekindje!!! Goede terugreis!

Mario

Jakkes... Sterkte voor Daf en een goede terugreis richting Amsterdam ;-)

Anna

Wat een stilte ineens hè? Ik mis jullie verhalen wel een beetje. Kunnen jullie niet elke dag zo'n update doen? Om van het gewone leven? Het was wel heel fijn jullie weer gezien en gesproken te hebben! Liefs!

Sander

Binnenkort opnieuw aanzwengelen voor de reis naar Hawaii!