Discman.reismee.nl

Dag 15: Las Vegas Boulevard

Vandaag hebben we een volle dag te spenderen in Las Vegas. We konden lekker uitslapen en dat hebben we dan ook uitgebreid gedaan. Pas tegen half 11 zaten we aan het ontbijt bij het hardrock café. Veel leuke muziekgeschiedenis om ons heen en een ontbijt waar we 4 dagen van konden eten.

Daarna zijn Sander en Vigo vast teruggegaan naar ons kasteel en heeft de rest nog even gewinkeld. Mika en ik gingen daarna ook terug omdat we de mannen nog “zwemles” hadden beloofd. Het was wat fris maar het water was goed opgestookt. Het bubbelbad was zelfs heet. Na twee uur dobberen waren de mannen wel moe en hebben ze een goed dutje gedaan, zodat ze ‘s avonds nog even mee konden.

De Disco family heeft de middag gebruikt om te winkelen, Parijs en Venetië bezocht en hebben het duurste hotel van Vegas van binnen bekeken, de Bellagio.

Rond 5u hebben we de auto gepakt om met de auto een rondje over de strip te rijden en hotel Circus Circus te bekijken. We hadden gister al gezien dat er veel aan de weg gewerkt wordt. Dat zal vast zijn omdat in oktober de Grand Prix van Las Vegas verreden wordt. Muurvast dus. Gelukkig adverteren sommige hotels met “free parking” dus we namen ons verlies en zij te voet verder gegaan. Nog een paar hotels bekeken en nog even eten. Het werd fast food, maar niet zomaar fast food. Ik ben echt fan van de hamburgers van In n Out burger. Een keten die voornamelijk aan de westkust zit maar blijkbaar ook een vestiging in Vegas heeft. Die hebben we dus maar mooi meegepakt. Mocht het de rest van de vakantie niet lukken, heb ik deze maar vast gehad.

Sander en Jeroen zijn met Vigo teruggegaan naar het hotel. Dave, Anita, Mika en ik hebben de strip even afgehandeld. Mika wilde heel graag de M&M winkel nog zien. Hij heeft voor Vigo een T-shirt gekocht. Van oma kreeg hij een tas.

Het werd al laat en we hadden Mika nog de Arcade hall beloofd. En wat je belooft… Gelukkig had hij goed geslapen tussen de middag, maar Mika heeft wel het uiterste gehaald uit the city that never sleeps.

Vegas is leuk, maar na 1,5 dag heb je het wel gezien. Morgen weer een stukje ouderwetse Route 66, richting Californië!

Groetjes Daphne

Annemieke

Eindelijk alles bij kunnen lezen! Geweldig hoe jullie alles beschrijven en meemaken! Wat een herinneringen maken jullie met elkaar! En Anita in de helicopter… wat een stoer wijf ben je ook??. Heel veel plezier nog maar dat zal zeker gaan lukken neem ik aan! Enne… dat af en toe niet alles op rolletjes loopt (regen modder chloor in hotel ?.. houdt het spannend!!

Henny

Geweldig weer om te lezen, soms wel nerveus als het iets langer duurt voor een nieuw bericht komt, maar gelukkig gaat alles nog steeds naar wens bij jullie. Nog een paar dagen genieten