Discman.reismee.nl

Dag 0: The Sequel.

Dag 0

“3 jaar later”

Hé, weer een blog, gaan ze weer? Ja we gaan weer! En uiteraard gaan we weer naar de Verenigde Staten. Even een recap. Drie jaar geleden zijn wij naar de bruiloft van Will en Mary Ann geweest. Daar hebben wij  Connelly en Stephanie ontmoet. In 3 jaar tijd hebben wij hun alle hoekjes van Amsterdam, Rotterdam en Zoetermeer laten zien en hebben wij Barcelona verkend. En nu gaan deze lieve vrienden ook trouwen. Dus wij pakken ons boeltje weer in en wij vliegen dan de grote plas weer over. Dit keer alleen in een iets andere samenstelling.

Waar wij drie jaar geleden samen de boel gingen verkennen, gaat deze keer ons kleine ventje mee. Onze Mika die gister 6 maanden werd. Ook reizen Oma (de “nanny”) en Ome Dave mee. Onze reis brengt ons deze keer naar Texas, Hawaii en de Bay area.  Allemaal plekken die we nog niet hebben gezien. Morgen om 10:40 start ons avontuur. Het is vooral spannend hoe Mika zich gaat gedragen in het vliegtuig. Het is een lief en rustig ventje, dus ik maak me weinig zorgen. Maar morgen lezen jullie of ik dit goed heb ingeschat.

See y’all!

Daphne



Reacties

Reacties

Rob

De "blijf op de hoogte" link werkt geloof ik niet...

Ant

Bij mij werkt de link ook niet, denk ik.

Sander Daphne

Komt dat niet omdat jullie al lid zijn?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!